lunes, 28 de septiembre de 2009

4.mailan nagoO..

Kurtso honetan laugarren mailan nago. Pasaden urtean 3.mailan nengoen eta pixkat kostati zitzaidan
gainditzea baina pixkanaka - pixkanaka lortu egin dut.
Aurten nire asmoa denak gainditzea da eta graduatua eukitzea aurten gure eskuetan dagoelako, baina bueno uste dut lortuko dudala gogoak ipintzen badizkiot.
DBH amaitu ostean, bachilergoa egingo dut eta horren ostean pedagogia ikasi nahi dut asko gustatzen
zaidalako beste pertsona batzuei laguntzea, espero dut lortzea.
Tokatu zaidan klasearekin gustora nago, baia arraroa sentitzen naiz beti D eredukoekin egon naizelako nire irekaslea Rosa Mari da eta oso jatorra da beras gustora nago berarekin. Berak ingelesa ematen dit.
Beste gauza batekin ere oso pozik nago Txomin gure mateko maisua da eta poza handia eman zidan jakiterakoan orain berarekin nagoenez espero dut gaindituko dudala, mate zaila ikusten dut, baina es beste urte batzuekin komparatuta gehiago enteratzen naiz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario